Vodafone, Türkiye’nin en kapsamlı mobil sağlık platformunun müjdesini 14 Mart Tıp Bayramı’nda verdi
Dünya kalitesinde mobil teknolojileri, kullanımı kolay ve kesintisiz erişilebilir kılarak müşterilerin hayatını kolaylaştırma hedefiyle faaliyetlerini yürüten Vodafone Türkiye, bu vizyon doğrultusunda çok sayıda sağlık kurumunun yer alacağı Türkiye’nin en kapsamlı mobil sağlık platformunu iş ortağı Artı Sağlık A.Ş. ile hayata geçiriyor. 14 Mart Tıp Bayramı vesilesiyle müjdesi verilen ve ilk adımları hayata geçirilen platform nisan ayında tüm Vodafone Türkiye abonelerinin sağlık ihtiyaçlarına yönelik hizmetlerini 7/24 karşılayan bir servise dönüşecek. “Vodafone Cep Sağlık Platformu” ismi ile hayata geçecek uygulamada, Vodafone Türkiye aboneleri 1120 kısa numarayı arayacak sağlık hizmetlerine anında ulaşabilecekler.
Vodafone Cep Sağlık Platformu kapsamında; “Hamilelik ve çocuk, sağlıklı beslenme, egzersiz, tansiyon kontrolu gibi sağlıklı yaşam bilgi servisleri”, “tıbbi ve psikolojik sağlık danışma hatları”, “anlaşmalı sağlık kurumlarında kullanılabilecek mve acil durum sağlık bilgilerini içeren avantajlı sağlık kartları”, “sağlık koçluğu ve kronik rahatsızlıkların takibi gibi kişisel sağlık yönetimi hizmetleri ve evde bakım, ambulans gibi tedavi ve tedavi sonrası hizmetleri içeren çok sayıda ürün ve hizmet mVodafone Türkiye abonelerinin erişimine sunulacak. Cep Sağlık Platformu Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Gökhan Öğüt, konuyla ilgili olarak şöyle konuştu: “Akıllı telefonların ve mobil internetin yaygınlaşmasıyla günlük yaşantımız inanılmaz hızla değişiyor. Artan oranlarda her işin başına bir –m takısı ekleniyor. Sağlıkta, finansta, perakendede, elektronikte ve daha pek çok sektörde bunun sonuçlarını yaşamaya başladık bile. Özellikle m-sağlık, tüm dünyada artan bir hızla büyüyen sektörlerin başında geliyor. Vodafone Türkiye olarak biz de finansal ve sosyal yatırımlarımızı bu vizyonla şekillendiriyoruz. Sunduğu ürün ve hizmetlerle abonelerinin hayatını kolaylaştırmayı ve yaşam kalitelerini yükseltmeyi hedefleyen bir operatör olarak, Türkiye’nin en kapsamlı mobil sağlık platformu olan Vodafone Cep Sağlık’ı hayata geçirmenin
mutluluğunu yaşıyoruz. Artık ‘Vodafone’da sağlıklı yaşamanın
da bir kolayı var’ diyoruz.
Vodafone Cep Sağlık platformuna önümüzdeki dönemde yeni özellikler ekleyerek müşterilerimizin hastalıklardan korunma, sağlıklı yaşam, acil durum, tedavi ve hastalık sonrası bakım süreçlerinde ilk başvuracakları adres olmayı hedefliyoruz. Sağlık alanında attığımız
bu adımı bugün, 14 Mart Tıp Bayramı’nda duyurmanın mutluluğunu da yaşadığımızı belirterek, bu vesile ile tüm sağlık çalışanlarının bayramını içtenlikle kutluyoruz.”
Vodafone Cep Sağlık Platformunda hangi hizmetler var?
1. Ücretsiz Sağlıklı Yaşam Bilgi Servisleri ile sağlığına, formuna dikkat edenlere, hamilelik dönemindeki anne adaylarına, küçük yaşta çocuğu olan annelere, kendisinin ya da ailesindeki
bir bireyin kronik rahatsızlığı olan abonelere kısa mesaj yolu ile ücretsiz olarak düzenli bilgiler gönderilecek.
2. Sağlık Danışma Hatları ile 1120’yi arayan Vodafone aboneleri Nisan ayından itibaren 7 gün 24 saat tıbbi danışmanlık hizmeti ve talep ettikleri gün ve saatte uzman psikologlar tarafından psikolojik danışmanlık hizmeti alabilecekler.
3. Avantajlı Sağlık Kartları ile anlaşmalı sağlık kuruluşlarında yapılan harcamalarda Vodafone aboneleri puan kazanarak sonraki işlemlerinde indirim elde edecekler. Sunulacak kartlar ayrıca kişinin kan grubu, geçirdiği rahatsızlıklar, kronik hastalıklar, kullandığı ilaçlar gibi hayati öneme sahip ve acil durumda ihtiyaç duyulan bilgileri de barındıracak. Bu hizmetlere ek olarak talep eden Vodafone abonelerine VIP sağlık kartı ile özel sağlık asistanlığı sunulacak.
4. Kişisel Sağlık Yönetimi ile Vodafone aboneleri sağlıkla ilgili geçmiş kayıtlarını dijital ortamda internetten erişilebilir şekilde saklayabilecek; tatilde, şehir dışında veya yurt dışında bile ihtiyaç halinde geçmiş dönemdeki tetkik sonuçları, raporlar, teşhisler, kullanılan ilaçlar ve diğer tüm sağlık bilgilerine erişimle hızlı ve etkin tedaviye ulaşabilecekler. Ayrıca, kendilerinin seçebileceği ve özel hizmet verecek bir doktor tarafından sağlık kayıtları düzenli olarak takip edilecek, sağlıklı
konusunda diledikleri zaman destek alabilecekler. Kronik rahatsızlğı olan Vodafone abonelerine ise kendilerinin seçeceği bir doktorla birlikte söz konusu kronik rahatsızlık konusunda uzman bir başka doktor da hizmet verecek.
5. Tedavi ve Tedavi Sonrası Hizmetler ile muayene, tahlil, pansuman, serum takılması, enjeksiyon vb. tıbbi hizmete ihtiyacı olan ancak hastaneye gidemeyen ya da hizmeti evinde almayı tercih eden Vodafone abonelerine doktor, hemşire vb. sağlık görevlilerince ihtiyaç duyulan hizmetler ve acil durumlarda 7/24 ambulans hizmeti sunulacak