Siemens Sağlık Türkiye ekibi, Berlin’de düzenlenen Siemens Sağlık Liderlik Konferansı’nda “Servis Mükemmelliği” ödülünü kazandı.
Yetkin uzman mühendislik, klinik uygulama becerisi, metriklere dayanan titiz operasyon yönetimi ve ardından oluşturulan hizmetlerin profesyonel satışı ve pazarlanması gibi özelliklerin tümünü yerine getiren Siemens Sağlık Türkiye, dünya devleri ile birlikte en iyi örnekler arasında Türkiye’nin yer almasını sağladı.
Siemens Sağlık Sektörü tarafından her yıl inovasyon, satış ve servis alanlarında mükemmelliği yakalayan ülkelere ve merkezi iş birimlerine verilen “Mükemmellik Ödülleri”, Berlin’de düzenlenen Siemens Sağlık Liderlik Konferansı’nda sahiplerini buldu.
Siemens Sağlık Türkiye, “Servis Mükemmellik Ödülü”nü kazanarak, Siemens’in Erlangen’deki merkezinde herkese açık genel tanıtım ekranında, dünya devleri ile birlikte en iyi global örnekler arasında Türkiye’nin de yer almasını sağladı.
2006 yılında satış alanında mükemmellik ödülüne layık görülen Siemens Sağlık Türkiye bu yıl da Servis Mükemmelliği Ödülü’nü aldı. Siemens Sağlık Diagnostik Bölümü CEO’su Michael Reiterman ödül töreninde yaptığı konuşmada Siemens Sağlık Türkiye’nin serviste mükemmellik başarısına erişmesinde, devamlı süreç iyileştirmeleri ve Siemens Remote Service ile yakalanan muazzam sonuçların rolü bulunduğunu ifade etti.
Siemens A.Ş Sağlık Sektör Lideri Şevket On; “Siemens Sağlık Türkiye’nin, Servis Mükemmelliği Ödülüne layık görülmesi; bu alandaki başarısını tescilledi. Bu ödül sorumluluğumuzu da artırdı. Başarımızı sürdürülebilir kılmak için çalışmaya devam edeceğiz” dedi.
Mükemmellik ödünü kazanmak için, müşteri memnuniyeti başta olmak üzere, global strateji ile uyum, geçmişe dayanan pozitif trend ve zorlu finansal verilere dayanan yüksek performansa sahip olmanın yanı sıra; alanında yetkin uzman mühendislik, klinik uygulama becerisi, metriklere dayanan titiz operasyon yönetimi ve ardından oluşturulan hizmetlerin profesyonel satışı ve pazarlanması özelliklerine sahip olmak gerekiyor.