Dünyanın lider yenilikçi ilaç ve aşı firmalarından GlaxoSmithKline (GSK), Farmaskop Dergisi tarafından bu yıl 5’incisi düzenlenen “Farmaskop Ulusal Sağlık İletişimi Ödülleri”nde önemli bir başarıya imza atarak başarı ve birincilik derecelerinde birçok ödüle layık görüldü. Ödüller geçtiğimiz hafta sahiplerini Çırağan Sarayı’nda düzenlenen törende buldu.
GSK’dan başarılı İletişim Kampanyası
Sağlık çözümlerinin lideri olmak tutkusuyla, Stratejik, Operasyonel ve Kültürel Mükemmellik hedeflerini ortaya koyan YOL projesi, sağlık sektörünün en kapsamlı iç iletişim çalışmalarından biri olarak değerlendirilirken, Yenilikçilik Odaklı Liderlik (YOL) projesi için hazırlanan tanıtım videosu ise başarı ödülü getirdi.
Diğer başarı ödülleri ise şöyle; En İyi Ürün/Marka/Firma Kimliği – Sigara Bırakma Ürünü Marka Kimliği Yenilenmesi, En İyi Kurumsal Kimlik Çalışması – Biovesta Kurumsal Kimlik Çalışması. Birincilik ödülleri ise; En İyi Süreli Yayın/ E-yayın – Atmosfer Solunum Platformu, En İyi Kamu Bilgilendirme/Farkındalık kampanyası – “Aşıyla Hastalıkları Aşıyoruz” kampanyası, En İyi Kurumsal Kimlik Kampanyası – Eczacılık Günü Kurumsal Kutlama olarak belirlendi.
Atmosfer Solunum Platformu’na bir ödül de Interaktif Medya Ödülleri’nden geldi
Yarışmaya başvuran projeleri uluslararası ölçekte web sitelerinin tasarım, geliştirme, işlevsellik ve yönetim kriterleri üzerinden değerlendiren İnteraktif Medya Ödülleri’nde (IMA) ise solunum alanında bilgi paylaşımını güçlendirmek ve sağlık profesyonellerine destek sağlamak için hazırlanan Atmosfer Solunum Platformu tüm kategorilerde toplam 469 puan toplayarak bu alanda da büyük bir başarı elde etti.
GSK’ya bu ödülleri getiren GSK çalışanları ortak amaç doğrultusunda hareket ettiklerini, hastaya en iyi hizmeti sunmaya odaklandıklarını paylaştı. Etkinliği düzenleyen Farmaskop dergisine ve IMA’ya GSK’yı bu ödüllere layık gören jüri üyelerine de çok teşekkür ettiler.