Sürdürülebilirlik, marka ve inovasyon konularında ilham almak, fikir alıverişi yapmak ve bilgi edinmek isteyen profesyoneller için dünya çapında önemli bir platform olan Sürdürülebilir Markalar Konferansı, bu sene Roche Türkiye’ye de ev sahipliği yaptı. Sürdürülebilir Markalar Konferansı 2014 içinde ‘Sürdürülebilirlik Kültürü Oluşturmak’ konulu bir oturum gerçekleştiren Roche Türkiye, katılımcılarla şirket deneyimlerini paylaştı.
Roche Türkiye’nin gerçekleştirdiği oturumun moderatörlüğünü Mikado Danışmanlık’tan Serra Titiz üstlenirken, Roche Türkiye Kurumsal İletişim Müdürü Arzum Satır, ÇSG ve İdari İşler Müdürü Uğur Çomoğlu, Bölge Tanıtım Müdürü Özcan Var ve Kurumsal Sorumluluk Proje Uzmanı Nursel Külahlı sürdürülebilirlik programı ve paydaş ilişkileri çalışmalarını detaylı bir şekilde katılımcılara aktardı.
Roche Türkiye, globaldeki sürdürülebilirlik çalışmalarına paralel olarak, lokal ihtiyaç ve beklentileri de göz önünde bulundurarak sürdürülebilirlik stratejisi oluşturdu. Roche Türkiye bu çalışmalar kapsamında, sürdürülebilirlik göstergeleri nezdinde iyileştirme planları oluşturmak, sürdürülebilirlik bilincini çalışanlar ve diğer paydaşlara yaygınlaştırmak ve raporlama gibi başlıklarda önemli çalışmalar yürütmekte.
Üst üste 5 kez Dow Jones Sürdürülebilirlik Endeksi’nde ekonomik, sosyal ve çevresel performansın derinlemesi analizi temelinde sağlıkta ‘Süper Sektör Lideri’ seçilen Roche, bu anlamda global düzeyde hayata geçirilen stratejinin Türkiye’de de en iyi şekilde yürütülebilmesi ve sonuçlarının alınması için büyük bir titizlikle çalışıyor.
28-29 Mayıs tarihleri arasında Swissotel The Bosphorus İstanbul’da gerçekleştirilen Sürdürülebilir Markalar Konferansı’nda 80 konuşmacının katıldığı 40 oturum gerçekleştirildi. Sürdürülebilirlik için inovasyon konusunda günümüzdeki başarı ve liderlik anlayışını kuvvetlendirmek; iş dünyası liderlerini daha sürdürülebilir markalar oluşturmak için bilinçlendirmek; mevcut pazarı, şirketlerin çevresel ve sosyal etkilerini azaltacak iş çözümleri uygulamaya ve paydaşlar arasında daha etkili bir rol oynamaya yönelik olarak büyütmek gibi hedefleri bulunan Sürdürülebilir Markalar Konferansı, farklı perspektiflere sahip, farklı disiplinlerden gelen bireylerin iyimser ve işbirlikçi bir atmosferde birbirleri ile iletişime geçmelerini ve ortak bir vizyon oluşturmalarını sağlamayı hedefliyor.