Philips’in sağlık hizmetlerine yönelik farklı bakış açısını ortaya koyan kampanya, Philips’in sağlığın kalbine insanları koyduğunu bir kez daha gösteriyor. Kampanya Philips’in, sorunlara hasta, hasta yakınları ve sağlık profesyonelleri gözünden yaklaşarak, insanların yaşam kalitesini arttırmanın yeni ve daha iyi yollarını bulmak için çalıştığının altını çiziyor. Yeni reklam kampanyası ile ilgili bilgi veren Philips Ortadoğu ve Türkiye Marka, İletişim ve Dijital İletişim Direktörü Lian Vergeer Langens; “Philips’te başlangıç noktamız insanlar. İnsanların hayatlarına anlam katan inovasyonlar ile katkı sağlamak istiyoruz. Philips olarak sağlık hizmetlerine farklı bir açıdan bakarak beklenmeyen olasılıkları sağlık alanında inovasyonlara dönüştürüyoruz. Reklam kampanyamızda gerçek bir olaydan ilham alarak, hasta çocukları mutlu etmek için Spider-Man gibi giyinen bir cam temizleyicisinin hikâyesini anlatıyoruz. Bu kişi, çocukları neşelendirmenin onların iyileşmelerine yardımcı olduğuna inanıyor. Bizce bu, empatinin ve insanları anlamanın fark yaratacağına dair harika bir örnek. Bu kişinin dünya görüşü Philips’in de dünya görüşünü yansıtıyor ve biz de reklam kampanyamızda bunu yansıtmak istedik. Birçok insan Philips ile büyüdü. 125 yıllık bir şirketiz. İnsanları sağlığın kalbine koyan ürünler ve çözümler sunmaya ve tedavi sonuçlarını geliştirmeye devam edeceğiz. ‘Her Günün Kahramanı’ isimli yeni kampanyamız hayatı iyileştirmek için nasıl yeni yollar bulduğumuzu en iyi şekilde gösteriyor.” dedi.
#Philips #YeniMarkaKampanyası #SüperKahramandanİlhamAlıyor #SüperKahraman #Manşet