Pfizer Türkiye’nin Kurumsal İletişim Müdürlüğü pozisyonuna Yasemin Ayginin getirildi. Pfizer bu atamayla “daha sağlıklı bir yaşam” ve “daha sağlıklı bir toplum” için çalışan şirket vizyonunu güçlendirmeyi hedefliyor
Yasemin Ayginin, Kurumsal İlişkiler Divizyonu bünyesinde Kurumsal İletişim Müdürü olarak Aralık 2011 tarihi itibariyle çalışmaya başladı. Pfizer bu yeni görevlendirme ile sadece bir ilaç üreticisi olmanın ötesinde, daha sağlıklı bir yaşam için çalışan bir şirket olarak geliştirdiği projeleriyle daha fazla sayıda kişiye ulaşabilmeyi hedefliyor.
Pfizer Türkiye Kurumsal İletişim Müdürü Yasemin Ayginin yeni göreviyle ilgili şöyle konuşuyor:
“Kurumsal, global ve sektöründe öncü bir kurum olan Pfizer’da bundan sonra iyi bir ekiple birlikte başarılı projelere imza atacağım için mutluyum. Paydaşlar nezdinde kurumsal itibar yönetimi, kurumsal medya stratejisi geliştirme, hastalık bilinçlendirme kampanyaları, sosyal medya projeleri ve iç iletişim çalışmalarına kadar pek çok projeyi geliştireceğimiz ve sürdüreceğimiz için heyecan duyuyorum. Pfizer’in en önemli hedefi bireylerin sağlıklarını koruyarak, hastalıklarını tedavi ederek veya sağlığı daha iyi yöneterek ‘daha sağlıklı bir yaşam’ ve bu insanlardan oluşan ‘daha sağlıklı bir toplum’ oluşturmak. Bu çalışmaların hem daha fazla sayıda kişinin hayatına dokunması hem de daha çok sayıda insana duyurulması için çalışacak olmaktan dolayı şanslı olduğumu düşünüyorum.”