Ferrosan firmasını satın alma sürecini geçtiğimiz yıl sonu tamamlayan Pfizer’in Türkiye’deki Tüketici Sağlığı Ülke Müdürü 1 Temmuz itibariyle Yeşim Zavaroğlu oldu.
Geçtiğimiz yıl gerçekleşen satın almayla Pfizer, Ferrosan bünyesindeki Multi-tabs, Bifiform, Imedeen ve Nutri-zinc markalarını Pfizer Tüketici Sağlığı iş birimi altında toplamıştı. Yeşim Zavaroğlu Ekim 2008’den bu yana Ferrosan Türkiye Ülke Müdürü görevini başarıyla sürdürmekteydi. PfizerTüketici Sağlığı, Yeşim Zavaroğlu atamasıyla Türkiye OTC ve gıda takviyesi pazarının büyüyen hacmine paralel olarak liderliği hedefliyor.
Pfizer Tüketici Sağlığı Türkiye Ülke Müdürü Yeşim Zavaroğlu yeni göreviyle ilgili şöyle konuşuyor: “Tüketici sağlığı ürünleri Türkiye’nin büyüyen ve dinamik sektörleri arasında yer alıyor. Bireylerin yaşam kalitelerini artırmak istemesi ve gelişen refah düzeyiyle birlikte insanlar artık yalnızca hasta olduklarında tedavi olmak yerine, hasta olmayı önleyici tedbirler alarak bu ürünlere yöneliyorlar. Tüketici sağlığı ürünlerinin faydalarının tüketici tarafından bilinerek bunlara hızlı ulaşımının sağlanması, hastalıklardan korunmada önemli rol oynayan bu unsurların alınması açısından önem taşımaktadır. Hastalıkların tedavisinden önce korunma aşamasındaki tedbirlere ağırlık vermek, sürdürülebilir bir sağlık ekonomisi ve ekonomi üzerindeki yükün azaltılması için de gerekli olan bir yaklaşımdır. Pfizer Türkiye de gelişme potansiyeli taşıyan toplumdaki sağlık sorumluluğu seviyesini iyi bir yere getirmeyi ve korunma bilincinin oluşmasını hedeflemektedir. Pfizer bünyesindeki yeni görevimde bu alanda tüketici nezdinde bilinirliği artırmak ve daha çok sayıda insan için bu ürünleri erişilebilir kılmak için çalışacak olmaktan dolayı mutluyum.”