Bilimsel gelişmelere katkıda bulunmak ve sağlık profesyonellerinin medikal bilgiye ulaşmalarına destek olmak amacıyla online medikal bilgi servisi kuran Lilly, bu hizmeti hekimlerin cep telefonlarına taşıyarak sektörde bir ilke imza attı.
2008 yılında güncel medikal bilgiyi takip etmek isteyen hekimler için “Tıbbi Bilgiler Elinizin Altında” sloganı ile online Medikal Bilgi Servisi “Medinfo”yu hayata geçiren Lilly, bu hizmeti hekimlerin cep telefonuna taşıdı. Sektörde bir ilk olan bu uygulamayla hekimler, akıllı telefonlarına ve sistemi destekleyen mobil cihazlarına kolaylıkla indirebilecekleri bir aplikasyonla, bilimsel makalelere, Lilly’nin faaliyette bulunduğu ana terapötik alanlardaki zengin medikal içeriğe ve Lilly ürünleriyle ilgili detaylı bilgilere ulaşabilecek, literatür isteğinde bulunabilecekler. Ayrıca, yine bu uygulamayla hekimler, PubMed (literatür arama sitesi) içinde arama yapabilecek, makale taleplerini ve tüm medikal sorularını Lilly’nin medikal bilgi servisine iletebilecekler.
Hekimler Bilgiye Anında Ulaşacak
Bu yenilikçi uygulamayı destekleyen akıllı telefonlar ve mobil cihazlar aracılığıyla bilgiye ulaşmanın yaygınlığı göz önüne alındığında medikal bilgi hizmetinin hekimler için çok önemli ve pratik bir uygulama olduğunu vurgulayan
Lilly Medikal Direktörü Suna Avcıl, bu uygulamanın hekimlere ilk kez sunulan öncü bir hizmet olduğunu belirtti. Tıbbi satış mümessilleri aracılığıyla bu hizmetin detayları hakkında hekimlerin bilgilendirileceğini belirten Avcıl, amaçlarının, 18 milyonun üzerinde makaleye, 23 binden fazla süreli yayına ve zengin medikal bilgiye erişimi sağlayan Medinfo servisini ve cep telefonu uygulamasını marka haline getirmek olduğunu söyledi.
Hekimlerin anında bilgiye ulaşmalarının önemini vurgulayan Avcıl, “Lilly olarak bizim önceliğimiz tüm servis ve hizmetlerimizle hastaların tedavilerine zamanında ulaşmalarına yardımcı olmaktır. Medinfo’yla hayata geçirdiğimiz bu öncü uygulama da şirketimizin hasta odaklı yaklaşımının önemli bir göstergesidir” diye konuştu.