8. Pharma Power Conference 20 Şubat’ta ilaç ve sağlık dünyasının önemli isimlerini bir araya getirdi.
Konferansta önde gelen ilaç şirketlerinin yönetim kurulu başkanları, CEO’ları, genel müdürleri ile diğer yöneticiler ve otoritelerden oluşan seçkin konuşmacılar bilgi ve deneyimlerini katılımcılarla paylaştı. Yönetim, liderlik, pazarlama, satış ve kişisel gelişim alanlarından özenle seçilmiş konular ve uygulamalar, ilaç dünyasında kalıcı izler bırakmanın yollarını gösterdi.
EDUWORKS tarafından Sheraton İstanbul Maslak Otel’de düzenlenen konferansta, GlaxoSmithKline Türkiye Genel Müdürü ve Başkan Yardımcısı Dr. Emin Fadıllıoğlu, Santa Farma İcra Komitesi Başkan Yardımcısı – Pazarlama ve Satış Zeynel Okur, Recordati İlaç Genel Müdürü Dr. İsmail Yormaz, Abdi İbrahim İlaç Uluslararası Pazarlar Genel Müdürü Dr. Okan Öncel, Sanovel İlac San. Ve Tic. A.Ş. Genel Müdürü Dr. Önder Sevdik, Abdi İbrahim İlaç İnsan Kaynakları Direktörü Hakan Onel, Pfizer EURIT (Emerging Markets Europe, Russia, India, Turkey) Çok Kanallı Pazarlama Bölge Direktörü Gökhan Salmanoğlu, AstraZeneca Ticari Strateji & İş Geliştirme Direktörü Cem Acarsoy, Merck Sharp & Dohme Türkiye İş Birimi Direktörü Hatice Kurtar Demiray, Novo Nordisk Türkiye Diyabet Satış Direktörü Akın Aksekili, Sandoz Türkiye Satış ve Pazarlama Direktörü Figen Bilgen, Tıp Doktoru, Social Touch ve Tek Doz Dijital Kurucusu Dr. Sertaç
Doğanay, Ogilvy Healthworld Türkiye Genel Müdürü Beril Koparal Ayanoğlu gibi 30’u aşkın önemli konuşmacı bilgi ve deneyimlerini katılımcılarla paylaştı.
Konferansta Sektördeki Global Durum, Türkiye’deki Gelişmeler ve 2014 Yılı Öngörüleri, İlaç ve Sağlık Sektöründe Sürdürülebilirlik ve Değişim, Yeni Nesil Liderlik ve Koçluk, Sağlık İletişimi, Sosyal Sorumluluk ve İtibar Yönetimi, İlaç ve Sağlık Sektörüne Özel Organizasyon ve iletişim Çözümleri, Organizasyonel Öğrenme ve Gelişim Yöntemleri, İlaç Pazarlamada Çok Kanallı Pazarlama (Multichannel Marketing) Stratejileri ve Yöntemleri, Pazarlamada Yeni Trendler, Dijital Pazarlama ve Mobil Dünya Yenilikleri, Pazarlamada Yeni Trendler, Dijital Pazarlama ve Mobil Dünya Yenilikleri, Müşteri Odaklı Satış Stratejileri ve Başarılı Uygulamaları, Etkili Ürün ve Marka Yönetimi gibi birbirinden önemli konular katılımcıların büyük beğenisini topladı.