Promoshop Fuar ve Stant Hizmetleri Firması ilaç sektörünün ürün ve pazarlama müdürlerini bir araya getirerek, ilaç sektöründe farklılaşan pazarlama stratejileri ve dünyada pazarlama faaliyetlerindeki son gelişmeler masaya yatırıldı.
Promoshop Fuar ve Stant hizmetleri firmasının 20 Mart 2012’de Moevenpick Otel’de düzenlediği organizasyonda ilaç sektörünün ürün ve pazarlama müdürleri bir araya geldi. Sektörün sorunlarının ve 2012 deki beklentilerin konuşulduğu organizasyonda, ilaç sektöründe farklılaşan pazarlama stratejileri ve dünyada pazarlama faaliyetlerindeki son gelişmeler masaya yatırıldı.
Mark Bric Satış Müdürü Harry Eskola, Promoshop Kurucu Ortağı Sedat Altun ve Professional Life Institute Genel Müdürü Figen Zekier konuşmacı olarak katıldığı etkinlikte, Harry Eskola, dünyada fuar, kongre ve seminer pazarında %5 lik büyüme beklediklerine dikkat çekerken Mark Bric’in dünyada yakaladığı başarıyı Türkiye’ye taşıyan Promoshop’un, 22 yıldır ilaç sektöründe pazarlama faaliyetlerine yön veren bir firma olduğunu vurguladı.
Promoshop’un 22.yılının kutlandığı organizasyonda, Promoshop Kurucu Ortağı Sedat Altun Türkiye’de ilaç sektörünün fuar, kongre ve seminer pazarındaki önemli rolünün devam edeceğini, 2012-2015 yılları arasında şirketlerin geçen yıllardan farklı olarak pazarlama performansını ölçmeye odaklanacaklarını belirtti.
Professional Life Institute Genel Müdürü Figen Zekier, Pazarlama ve CRM stratejilerinde sektörel farklılıkların önemi ve ilaç sektöründe uygulanabilecek stratejileri açıklarken, pazarlama performansı ölçüm kriterleri ve dünyada Marketing Scorecard (Pazarlama Performans Karnesi) uygulamaları hakkında bilgi verdi. Ayrıca Pazarlama Performans Karnesinin her şirket için farklı yapılandırılması gerektiğini de ifade etti.
Konuk konuşmacıların da söz aldığı organizasyonda, geçmiş yıllarda ilaç sektöründe gerçekleşen ve başarı ile sonuçlanmış pazarlama faaliyetlerin ve 5 yıllık gelecek stratejileri de değerlendirildi.