GlaxoSmithKline (GSK) Türkiye’nin hekimler ve diğer sağlık profesyonellerine yönelik olarak geliştirdiği, sağlık sektöründe dünyada ilk kez iPad üzerinden çalışan yazılım olan proDG yeni bir uluslararası ödül kazandı. Bilişim teknolojileri alanında dünyanın saygın dergilerinden biri olan CIO Magazine tarafından her yıl düzenlenen “CIO 100 Awards” yarışmasında GSK Türkiye proDG ile ödüle layık görüldü.
Tüm dünyadan şirketlerin başvurusuna açık olan bu yarışmada bilişim teknolojilerini en yenilikçi şekilde kullanarak fark sağlayan ve rekabet avantajı elde eden 100 şirket ödüllendiriliyor. Yapılan başvurular CIO Magazine’in jüri uzmanları tarafından titizlikle değerlendiriliyor ve kapsamlı bir şekilde inceleniyor. Yüzlerce başvuru üzerinde yapılan değerlendirmeler sonucunda 2012’nin en yenilikçi 100 şirketi arasında GSK Türkiye de proDG ile yer aldı.
Dereceye giren 100 şirketin ödülleri ABD’de California Rancho Palos Verdes’te 21 Ağustos 2012 Salı günü düzenlenecek bir törenle verilecek.
proDG geçen yıl da, dünyanın en saygın ödül organizasyonlarından biri olan International Business Awards yarışmasında ‘Uygulamalar ve İnteraktif Medya / Satış’ kategorisinde ödül kazanmıştı.
GSK Türkiye’nin Bölgesel üssü olduğu, GSK Ortadoğu ve Afrika Bölgesinin Bilgi İşlem İş Ortağı Berke Menekli CIO 100 Awards ödülü ile ilgili olarak şunları söyledi:
“GSK Türkiye en yeni teknolojileri en etkin şekilde kullanarak yenilikçi çözümler geliştiriyor. Böylece hizmet kalitemizi sürekli yükseltiyor ve paydaşlarımızla ilişkilerimizi geliştiriyoruz. proDG GSK’nın yenilikçi yaklaşımının ve teknolojiyi etkin kullanmaya verdiği önemin güzel bir örneğini oluşturuyor. Bu uygulamamamızın sadece Türkiye’de değil, uluslararası platformlarda da takdir ediliyor olması bizi mutlu kılıyor ve başka yenilikçi çözümler geliştirmek için şevkimizi artırıyor. Bu alanda çalışmalarımız artan bir tempo ile sürecektir.”
Teknolojinin gerçek ihtiyaçlara yanıt verecek şekilde etkin kullanımı: proDG!
proDG ile farklı hekim gruplarının ihtiyaçlarına göre düzenlenen bilgilendirici broşürler, tanıtım uzmanları tarafından hekimlere online olarak ulaştırılıyor. Ekiplerin sürekli online kalması sayesinde, hekimler yeni bilgilerle ilgili sorularını da yine online olarak yöneltebiliyor ve hızlı bir biçimde yanıt alıyorlar.
Uygulama ile hekimlere özel ve kaliteli bilgiler hızla iletilirken, hekimlerin zamanı da en etkin şekilde değerlendirilmiş oluyor. Tanıtım uzmanları bu şekilde hekimleri ve diğer sağlık profesyonellerini bilgilendirme görevlerini eskisinden daha etkin ve verimli bir şekilde yerine getirebiliyorlar.
proDG, GSK tanıtım uzmanlarının daha verimli ve odaklı bir ortamda çalışmalarını sağlıyor. Ekiplerin eğitimleri ve sınavları bulundukları yerlerde online olarak gerçekleştiriliyor. Teknolojinin katkısıyla tanıtım uzmanlarının mesleki bilgilerinin hızla gelişmesi ve motivasyonlarının artırılması hedefleniyor.