Türkiye’deki operasyonlarına başlayan Fujifilm, medikal sektördeki dijitalleşme sayesinde hızlı büyüme hedefliyor.
Bilindiği gibi FUJIFILM Corporation, geçtiğimiz aylarda, Türkiye’de dijital kamera, fotoğraf baskı ürünleri, medikal ve grafik sistemleri dağıtımcısı olan Filmat Dış Ticaret A.Ş.’nin tüm hisselerini satın aldığını açıklamıştı.
FUJIFILM, dijital kameralar ve fotoğraf baskı ürünleri gibi görüntüleme ürünleri, medikal teşhis cihazları ve medikal görüntüleme ağ sistemlerinin yanı sıra grafik sistemleri alanındaki dijital baskı sistemleri ve çevreye duyarlı baskı kalıpları ile iş fırsatlarını genişletiyor. Pazar ihtiyaçlarını karşılayacak ürünlerin ve çözümlerin sunumunu desteklemeyi hedefleyen FUJIFILM Dış Ticaret A.Ş., 3 yıl içerisinde yüzde 100 büyüme, 2014 yılında ise yüzde 5 net kârla 100 milyon Avro’luk satış elde etmeyi planlıyor.
Medikal Çözümlerde Büyüyecek
Fujifilm Dış Ticaret A.Ş. Grafik ve Medikal Sistemler Genel Müdürü Cengiz Metin, “Fujifilm’in, medikal çözümlerdeki dijitalleşme sayesinde geliştirdiği ürünlerle, Türkiye’deki hastaların hizmet kalitesini arttırmak yönünde farklılık oluşturacağına inanıyoruz” dedi. Metin şöyle devam etti: “Türkiye’de 1989 yılından beri çalışmalarımızı sürdürüyoruz. 1 Haziran 2012 tarihi itibariyle FUJIFILM olarak Türkiye’de direkt operasyonlarımıza başladık. Fujifilm’in iş alanları Görüntüleme Çözümleri, Bilgi Çözümleri ve Doküman Çözümleri oluşturmaktadır.Fujifilm, Dünya Çapında Uyguladığı VISION 80 Politikası ile, Medikal alanında hızlı büyüme sağlamak, Yüksek fonksiyonlu materyal alanındaki çalışmaları ilerletmek, Doküman çözümleri alanındaki çalışmaları ilerletmek ve karlılığını geliştirmek için yoğun bir çalışma içindedir.”