Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri Grubu şirketlerinden biri olan ve profesyonel temizlik, hijyen, gıda ürünleri ve hizmetlerini, komple çözümler sunarak, işletmelerle buluşturan Eczacıbaşı Profesyonel, toplumda hijyen bilinci oluşturmak amacıyla kayda değer çalışmalar ortaya koyuyor.
Eczacıbaşı Profesyonel’in doğru el yıkama ve kurulamanın önemine dikkat çekmek ve bu alanda bireylerde bilinç oluşturmak amacıyla hazırladığı ‘El Hijyen Filmi’ Farmaskop Ulusal Sağlık İletişimi Ödülleri’nde ‘En İyi Hijyen Kampanyası Ödülü’ kazandı.
A’dan Z’ye yüksek kalite ve hizmet standartları ile 10.000’den fazla işletmeye profesyonel çözümler sunan Eczacıbaşı Profesyonel, topluma hijyen bilinci oluşturmak amacıyla da çeşitli uygulamalar yürütüyor. Eczacıbaşı Profesyonel’in el hijyeni konusuna dikkat çekmek ve toplumu bilinçlendirmek amacıyla hazırladığı video Farmaskop Ulusal Sağlık İletişimi Ödülleri’nde “En İyi Hijyen Kampanyası Ödülü” aldı.
Farmaskop Dergisi tarafından bu yıl 5’incisi düzenlenen Farmaskop ‘Ulusal Sağlık İletişimi Ödülleri’, iletişimin önemini, iş başarısındaki rolünü vurgulamak, sağlık iletişiminin gelişmesine, ilerlemesine katkıda bulunmak amacıyla sahiplerini buluyor. Farmaskop Ulusal Sağlık İletişimi Ödülleri aynı zamanda Avrupa Birliği uyum çalışmaları çerçevesinde sektörde oluşacak değişime ve hazırlığa katkı sağlamak, sağlık alanında faaliyet gösteren iletişim ajanslarını ve çalışanlarını teşvik etmek ve ödüllendirmek amacıyla her sene düzenleniyor.
Yeşim Roth, “Çevreye ve geleceğe karşı büyük bir sorumluluğumuz olduğu bilinciyle hareket ediyoruz”
Eczacıbaşı Profesyonel Genel Müdürü Yeşim Roth, konuyla ilgili yaptığı değerlendirmesinde, Farmaskop Ulusal Sağlık İletişimi Ödülleri’nde ‘En İyi Hijyen Kampanyası Ödülü’ kazanmış olmaktan mutluluk duyduklarını ifade etti. Yeşim Roth, Eczacıbaşı Profesyonel’in her biri kendi alanında uzman markaları, hizmet kalitesi ve Eczacıbaşı güvenilirliği sayesinde müşterilerinin çözüm ortağı ve tercih edilen satış ve dağıtım firması olmak amacıyla çalıştıklarını belirtti. Ayrıca Türkiye’nin en büyük ev dışı tüketim ürünleri sağlayıcılarından biri olmanın, sadece müşterilere karşı değil, yaşanılan dünyaya ve geleceğe karşı da sorumluluk taşımak anlamına geldiğini kaydeden Yeşim Roth, “Toplumda hijyen bilincini geliştirmek amacıyla yürüttüğümüz uygulamamızın ödül almış olması doğru yolda olduğumuzun en güzel kanıtı” dedi.