Meme Kanseri Farkındalık Ayı olan Ekim itibarıyla “Biz bu mücad eleyi kafaya taktık” yaklaşımını benimseyen AVON, kadınları pembe peruk ve saç aksesuarları ile konuya dikkat çekmeye çağırıyor.
Dünyanın dört bir yanındaki milyonlarca kadının yaşamına güzellik katan AVON, Türkiye’nin kadın sağlığı konusunda en kapsamlı ve en uzun soluklu sosyal sorumluluk çalışması olan Meme Kanseri ile Mücadele Projesi’ni 1996 yılından bu yana istikrarla sürdürüyor. Bu kapsamda bugüne kadar 4 milyon TL fon toplayan, 10 binin üzerinde kadına ücretsiz mamografi taraması ve 1.200 kişiye ek teşhis olanağı sağlayan AVON Türkiye, aynı zamanda defileler, sergiler, yürüyüşler, araştırmalarla meme kanserine ilişkin farkındalık yaratılması konusunda önemli destek sağlıyor. 2014 yılında projenin bilimsel ve toplumsal fayda etkisini artırma hedefiyle kanser konusunda en önde gelen sivil toplum kuruluşlarından olan Türk Kanser Derneği ile işbirliğine giden AVON, üç yıldır tarama, ek teşhis, çağrı merkezi desteği gibi imkânları bu işbirliği aracılığıyla sunuyor.
#kafayataktık hashtag’iyle sosyal medya pembeye boyanacak .
AVON, projenin 20’nci yılında projeye hem yeni bir enerji katmak hem de bilinirlik ve farkındalığını artırmak hedefiyle harekete geçti. Meme Kanseri Farkındalık Ayı olan Ekim itibariyle yeni bir sembol ve slogan oluşturuldu. “Meme Kanseri ile Mücadeleyi Kafaya Taktık” sloganı ve buna eşlik eden pembe peruk ve saç aksesuarlarıyla konuya ilişkin gündem yaratılması hedefleniyor. AVON bu kapsamda tüm kadınları saçlarına takacakları pembe aksesuarlarla çekecekleri fotoğrafları #kafayataktık hashtag’iyle sosyal medya hesaplarında paylaşmaya davet ediyor. AVON, herhangi bir aksesuar bulamayanlar için ise özel bir uygulama oluşturdu. Böylece kampanyayı desteklemek isteyenler mevcut fotoğrafları üzerinde oynayarak bu mücadeleyi kafaya taktıklarının simgesi olan pembe peruklu fotoğraflarını oluşturabiliyor.
#AVON #MemeKanseriİleMücadeleyiKafayaTaktı #MemeKanseri #Mücadele #MücadeleyiKafayaTaktı #Kanser