Doktorların hastalarıyla fiziksel olarak aynı ortamda bulunmadan bir dizi klinik hizmetini yönetmelerini sağlayan Invisalign® Sanal Randevu ve Invisalign® Sanal Bakım çözümleri, klinik ve bakımın dijital dönüşümünü bir sonraki seviyeye taşıyor.
Align Technology, doktorların Invisalign tedavisi gören hastaları ile süren tedaviler için daha kolay bağlantıda kalabilmelerini sağlayacak sanal çözümlerini tanıttı. Invisalign® Sanal Randevu ve Invisalign® Sanal Bakım çözümleri, klinik ve bakım alanındaki dijital dönüşümde yeni bir seviyeyi temsil ediyor. Çözümler, doktorların hastalarıyla fiziksel olarak aynı yerde olmalarına gerek kalmadan bir dizi klinik hizmetini yönetebilmesini sağlıyor. Pilot süreçleri tamamlanan çözümler COVID-19 salgını döneminde doktorlara destek olunabilmesi adına hızla devreye alındı.
Align Technology CEO’su Joe Hogan konuyla ilgili şu açıklamayı yapıyor: “COVID19’un dünya çapında Invisalign tedavisi görenler için getirdiği olağanüstü zorlukların farkındayız ve her bölgede doktorların, hastalarının Invisalign tedavisi ile ilgili deneyimlerini güçlendirme ve işletmelerindeki kesintileri en aza indirme çabalarını desteklemek için çalışıyoruz. Bununla birlikte mevcut vakaların yönetimi ve doktorların konsültasyon yürütmeleri için yeni yollar keşfetme amaçlarıyla Invisalign klinikleriyle birçok işbirliği fırsatını belirleme imkânını bulduk. Birçok doktor salgının ilk safhalarından beri tedavi seyrini izlemek, klinik içi randevuları azaltmak ve tedavi sırasında hasta bakımının sürekliliğini sağlamak için çeşitli platformlar aracılığıyla görüntülü görüşmeleri, SMS mesajlarını ve hasta tarafından gönderilen fotoğrafları kullanıyordu. Süreçle beraber doktorların hastaları ile temasa geçmek ve tedavilerinin seyrini izlemek için daha iyi yöntemlere ihtiyaç duyduğu görüldü. Bu nedenle yeni araçlarımızı pilot süreçlerinin sonrasında hızlı bir şekilde devreye aldık.”
Invisalign Sanal Randevu aracı doktorların hastalarıyla HIPPA uyumlu video görüşmeler yapmalarını ve randevularını kolaylıkla planlamalarını sağlıyor. Çözüm aracılığıyla doktorlar ve klinik çalışanları Invisalign tedavisine yönelik video konsültasyon ve tartışma planlayabiliyorlar.
My Invisalign uygulamasının içine gömülü olan Invisalign Sanal Bakım uzaktan konsültasyon ve tedavi seyri değerlendirmesinin yanı sıra tedavi sürecindeki düzeltmeler ve endişelerin giderilmesine yönelik iletişim amaçları için kullanılabiliyor. Hastalar, kolay kullanımlı My Invisalign uygulaması aracılığıyla tedavi süreçlerine dair düzenli bilgi alabiliyor ve tedavi ilerleyişine ilişkin görselleri doktorlarına iletebiliyor. Doktorlarsa hastalarından gelen görselleri Invisalign Doktor Sitesi’nde değerlendiriyor ve Invisalign tedavisinin olağan seyrinde devam etmesi için hastaları ile temasa geçebiliyorlar.
Yeni sanal araçların klinik dönüşümü açısından çıtayı bir sonraki seviyeye çıkardığını vurgulayan Align Technology CEO’su Joe Hogan, “Her iki araç da henüz ilk dönemlerini yaşarken, amacımız doktorlara, hastalar doktorlarının ofislerini tekrar ziyaret edebilene kadar bakımlarını sürdürmenin yolunu sağlamaktır. Bugüne kadarki geri bildirimler gerçekten olumlu oldu ve doktorların, COVID19 kısıtlamaları kaldırıldıktan sonra da hasta deneyimini iyileştirmek ve ofis verimliliklerini artırmak için bu araçları kullanmaya devam edeceğine inanıyoruz.”
#Covid19 #Koronavirüs #Pandemi #AlignTechnology #JoeHogan