Alanında deneyimli ve uzman kadrosuyla, bütünleşik mobil sağlık hizmetleri sunan Acıbadem Mobil Sağlık Hizmetleri, tele satış çağrı merkezi ekibini Call Center Hotel’e (CCH) taşıyarak, ihtiyaçlarını yatırım maliyeti olmadan, esnek ve hızlı bir süreçle karşılamayı başardı.
2010 yılında ‘inhouse’ olarak kurulan tele satış çağrı merkezi ekibinin CCH’ye taşınmasının ardından, asıl önceliği olan sağlık hizmetlerinin devamlılığına ve kalitesine daha kolay bir şekilde odaklanabilen Acıbadem Mobil’in, eleman istihdamı dışında tele satış çağrı merkezine herhangi bir yatırım yapmasına da gerek kalmadı.
‘Inhouse’ olarak 15 kişilik bir ekip ile faaliyete geçen tele satış çağrı merkezinin CCH’ye taşınmasının son derece başarılı bir süreci de beraberinde getirdiğini vurgulayan Acıbadem Mobil Sağlık Hizmetleri Genel Müdürü Dr. Özgür Turgay, şunları söyledi: “Bu başarı sonucunda çağrı merkezimizde 30 çalışan daha istihdam ederek toplam sayıyı 45’e çıkardık. Önümüzdeki üç ay içinde çalışan sayımızı 58’e çıkararak yeni bir büyüme planını hayata geçireceğiz. 2012 yılı sonunda ise 100 koltuk kapasitesine sahip olacağımızı öngörüyoruz. Acıbadem Mobil olarak kurum bünyesinde hizmet veren ayrı bir çağrı merkezimiz daha var. Bu da işimizin hayati boyutunu oluşturan, hekim, hemşire ve paramedik olmak üzere, toplam 40 çalışanımızın görev yaptığı Medikal Çağrı Merkezi. Günde 1.000 çağrı karşılayan Medikal Çağrı Merkezi’nde, acil durumlarda ambulans gelene kadar telefonda yaşam desteği verilirken, acil olmayan durumlarda ise üyelerimizin sağlıkla ilgili soruları yanıtlanıyor. Tele satış, şirketimizin cirosunun önemli bir bölümünü oluşturuyor ve şirketin altyapısını taşıyan ana unsurlardan biri konumunda bulunuyor. Ekibimiz, şirket içinde kalmaya devam etseydi, çok öncelikli olması gereken bir iş olmasına rağmen, gereken önemi veremeyecektik. CCH gibi asıl işi çağrı merkezi yönetimi olan bir kurumdan hizmet alarak tele satış ekibini, öncelikli bir konuma getirdik. Bu sayede, çağrı merkezimiz hem daha kârlı hem de daha iyi yönetilen ayrı bir merkez olarak konumlanmış oldu. Ekibimiz CCH’ye geçtikten sonra ayda 160 binden fazla arama gerçekleştirmeyi başardı. Toplam arama süremiz ise 300 bin dakikayı aştı.”
“CCH, uzman olmadığımız alanda, uzmanlaşmış hizmet bütünü sunuyor”
Tele satış işinin bir sayılar operasyonu olduğunu kaydeden Turgay, “Bu operasyonun kısa süreliğine bile olsa duraklaması ya da personelin devamsızlığı, maddi kayıplara neden olan etkenler olarak öne çıkıyor. Tüm bu etkenlerin merkezi olarak yönetildiği bir ortamda yani CCH’de bulunmanın bizim için son derece verimli ve keyif verici olduğunu söyleyebilirim. Acıbadem Mobil Sağlık olarak uzmanlaşmaya çok önem veriyoruz. CCH, bize uzman olmadığımız çağrı merkezi konusunda uzmanlaşmış bir hizmet bütünü sunuyor. Biz CCH’yi sadece lokasyon olarak görmüyoruz. Koltuğun yerleşiminden ergonomisine, ortamın ışıklandırılmasından personel takip sistemine, güvenlikten santral altyapısına kadar her şeyi ve tüm bunları sürdürülebilir kılan idari ve teknik yapıyı CCH bize eksiksiz olarak sunuyor” diye konuştu.