Avrasya’nın lider medikal ve sağlık fuarı Expomed Eurasia, 600’ün üzerinde
yerli ve yabancı firmanın katılımıyla 29’uncu kez kapılarını açmaya hazırlanıyor. 17 – 19 Mart tarihlerinde İstanbul Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi’nde gerçekleşecek Expomed Eurasia, Türk firmalarına 500 milyar dolarlık bir pazarda yeni iş fırsatları sunacak. Üçüncü kez hibrit formatta düzenlenen Expomed Eurasia Hybrid+ ayrıca dijital dünyanın ayrıcalıkları ile yüz yüze iletişimin birleştiği bir fuar deneyimi yaşatacak. Fiziki fuarın yanı sıra 14 – 18 Mart tarihlerinde Distribütör Günleri, 21 Mart – 4 Nisan tarihlerinde ise Online İş Bağlantıları, Business Connect Programı üzerinden dijital ortamda gerçekleşecek.
Medikal cihaz, ekipman ve teknolojilerin yerli ve yabancı alıcılarla buluştuğu, sağlık alanındaki en yeni trendlerin takip edildiği, Avrasya’nın lider ihtisas fuarı Expomed Eurasia, Türkiye’deki medikal sektörü dünyanın geri kalanıyla 28 yıldır başarılı bir şekilde bir araya getiriyor. Yıllık sağlık harcamaları 500 milyar doların üzerinde olan Avrasya pazarından iş insanlarını ağırlayan Expomed Eurasia, 17 Mart Perşembe günü Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi’nde 29’uncu kez kapılarını açıyor.
Reed Tüyap Fuarcılık’ın organize ettiği ‘Uluslararası İstanbul Tıbbi Analiz, Teşhis, Tedavi, Koruma, Rehabilitasyon, Laboratuvar Ürün, Cihaz, Sistem, Teknoloji, Donanım ve Hastaneler Fuarı’ Expomed Eurasia’nın 15 binin üzerinde yerli ve yabancı sektör profesyoneli tarafından ziyaret edilmesi bekleniyor.
Üç gün sürecek olan fuar, 17 – 18 Mart tarihlerinde saat 10.00 – 18.00, 19 Mart tarihinde ise 10.00 – 17.00 saatleri arasında ziyaret edilebilecek. Üçüncü kez hibrit formatta gerçekleşecek fuarın katılımcıları sanal ortamda da yeni iş bağlantıları kurabilecek ve yeni ortaklıklar başlatabilecek.
500 milyar dolarlık pazara açılma fırsatı
Avrasya, sağlık endüstrisi bakımından büyük bir potansiyele sahip. Bu coğrafyada yıllık sağlık harcamaları 500 milyar doların üzerinde seyrediyor. Satın alım gücü, kültürel ve ticari bağları dolayısıyla Avrasya coğrafyasındaki ülkeler, Türkiye’deki sağlık endüstrisi için önemli bir pazar konumunda bulunuyor. Avrasya ülkelerinin hızlı gelişimi ve sağlık alanında artan talepleri Expomed’i yeni iş ilişkileri ve fırsatları oluşturmak bakımından önemli bir uluslararası iş platformu haline getiriyor. Avrasya ülkelerindeki iş insanları, medikal alandaki ürün ve hizmet taleplerini Türkiye’den karşılamak için geniş ürün profili nedeniyle Expomed Eurasia Fuarı’nı ziyaret etmeyi tercih ediyor. Balkan ülkeleri, Rusya, Türk Cumhuriyetleri, Batı ve Orta Asya ülkeleri, Kafkas ülkeleri, Orta Doğu ülkeleri ve Kuzey Afrika ülkeleri Expomed’in uluslararası ziyaretçilerinin büyük bir bölümünü oluşturuyor.
Çevrimiçi buluşmayla bağlantı kurma imkanı
Hibrit formatta düzenlenen fuarda aynı zamanda online iş ağı platformu Business Connect Programı üzerinden 14 – 18 Mart tarihlerindeki Distribütör Günleri, 21 Mart – 4 Nisan tarihlerindeki Online İş Bağlantıları olmak üzere iki online etkinlik gerçekleşecek.
Expomed Eurasia Hybrid+‘ın sunduğu dijital çözümlerle katılımcı firmalar ve ziyaretçiler, Business Connect Programı üzerinden sanal ortamda bir araya gelecek, görüşme ayarlayabilecek ve iletişimlerini buradan sürdürebilecek.
Fuar destekçileri
Expomed Eurasia’nın bu yılki destekçileri arasında; T.C. Ticaret Bakanlığı, TÜMDEF (Tüm Tıbbi Cihaz Üretici ve Tedarikçileri Dernekleri Federasyonu), SADER (Sağlık Gereçleri Üreticileri ve Temsilcileri Derneği), SEİS (Türkiye Sağlık Endüstrisi İşverenleri Sendikası), MASSİAD (Marmara Tıbbi Cihaz Üreticileri ve Tedarikçileri Derneği), ORDER (Ortopedi ve Omurga Cerrahisi Tıbbi Malzeme İmalatçıları, İthalatçıları ve İhracatçıları Derneği), GMD (Güneydoğu Medikalciler Derneği), GASİD (Gaziantep Sağlık İş Adamları Derneği), EGEDER (Ege Tıbbi Cihaz Üretici ve Tedarikçileri Derneği), FÜDER (Fırat Havzası Tıbbi Cihaz Üreticileri ve Tedarikçileri Derneği), DOMED (Doğu Anadolu Medikalciler Derneği), ÇUMED (Çukurova Medikalciler Derneği) yer alıyor.