B2B Encounters firması tarafından 9. kez düzenlenecek olan Uluslararası Sağlık Turizmi Forumlarının yeni serisi “IMTJ Summit” ile eşgüdümlü olarak İspanya’nın başkenti Madrid’de düzenlenecek
Kendi ülkelerinden yurt dışına sağlık turistleri gönderen aracı kurumlar ile tesislerinde yabancı uyruklu hastalara tedavi ve hizmet vermek isteyen sağlık kuruluşlarını buluşturan etkinlikler serisi 2011 yılından beri devam ediyor. Sağlık sektöründe uluslararası hizmet alanlarla hizmet verenleri bir araya getiren ve hızlandırılmış ikili görüşmeler formatında düzenlenen B2B Encounters forumlarının geçmiş serilerine Türkiye’nin önde gelen hemen hemen tüm sağlık gruplarının katılmış olması göze çarpıyor.
BIR KAYIT İKİ ORGANİZASYON
Türkiye menşeli bir organizatör firma tarafından düzenlenmesine karşın uzun yıllardır yurt dışından sağlık kurumlarının da en az Türk hastane ve klinikleri kadar ilgi gösterdikleri bu profesyonel pazarlama etkinliği bu kez İngiltere’de yayınlanan Uluslararası Sağlık Turizmi Dergisi (IMTJ) ile işbirliği çerçevesinde anılan dergi tarafından düzenlenecek Sağlık Turizmi Zirvesi ile eşzamanlı olarak gerçekleştirilecek. B2B Encounters Sağlık Turizmi Forumuna kayıt yaptıran kuruluşlar otomatik olarak aynı tarihlerde ve aynı mekanda düzenlenecek olan IMTJ Summit etkinliğine de kayıt yaptırmış sayılacaklar. Eğitici özellikleri ön plana çıkan IMTJ zirvesi ile pazarlama ve tanıtım özelliği ön plana çıkan B2B Forumları arasında başlayan bu işbirliği, katılımcılara aynı anda birçok amaca yönelik faaliyetlerde bulunma imkanı verecek.
SEKTÖRDEKİ YENİ TREND ULUSLARARASI SİGORTA ŞİRKETLERİ
Organizasyonu düzenleyen B2B Encounters firması genel müdürü Mert Akkök yaptığı açıklamada sağlık turizmi sektörünün artık daha az sayıda ve tanımlı aracılarla ilerlemekte olduğunu ve profesyonel tanıtım etkinliklerinin “nokta atışı” yöntemiyle planlanması gerektiğini vurguladı. Bazı uluslararası özel sağlık sigortası şirketlerinin artık üzerlerindeki maliyet yükünü taşıyamaz hale geldiklerini ve bu yüzden kendi ülkeleri dışında çözüm arayışlarının artığını ifade eden Akkök, sektördeki yeni odağın uluslararası sigorta şirketleri ile yapılan yerel anlaşmalar olması gerektiğine dikkat çekti.
#SağlıkTurizmi #2IMTJSağlıkTurizmi #Sağlık #B2BEncounters